Je batterijen opladen aan de maan

Hierbij een klein ritueeltje om jezelf op te laden met maanenergie. Je kan dit doen als je zelf extra energie nodig hebt voor de maand die gaat komen, maar ook om magisch werk te doen.

Ga in de tuin staan. Als je geen tuin hebt, ga dan aan het open venster staan, waar je de volle maan kan zien. Trek een cirkel zoals je altijd doet.

Adem diep in, sluit je ogen en open je chakra's.

Hef je armen ten hemel en wijs met je athame (of je staf als je die liever gebruikt) naar de maan. Voor mij is mijn lijf (ik gebruik bewust dit woord in plaats van het neutrale woord "lichaam") mijn grootste focusmiddel, ik gebruik dus geen van beide en gebruik mijn hand in de plaats.

Zeg luidop:

Ik vraag u om uw kracht, Grote Moeder. Laat uw maneschijn mij verlichten en steunen.

Visualiseer nu de energie van de maan die uit de maan naar beneden stroomt in je athame (of in mijn geval mijn hand). Voel hoe de energie van de maan je athame als het ware oplaadt. Als je athame opgeladen is, laat je je arm zakken.

Hou je athame nu tegen je voorhoofd en visualiseer hoe een straal van blauwzilverig licht uit je athame in je voorhoofdchakra stroomt.

Laad je athame opnieuw op en doe telkens hetzelfde voor je keelchakra, hartchakra, zonnevlechtchakra en heiligbeenchakra.

Laad je athame nu een laatste keer op en teken een energiebol van licht rondom je lichaam, van beneden aan je voeten over je hoofd en terug naar beneden, die de komende maand je aura zal versterken.

Sluit terug je ogen en sluit je chakra's.

Als je de maanenergie hebt opgeladen om magisch werk te doen, dan is het daar nu tijd voor. Anders dank je de Godin voor haar kracht en open je de cirkel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zuiverende eitjes: egg cleansing

De heksenrunen

De numerologie van je heksennaam