Bindungsdrang: een ritueel om Donald Trump te binden (RAT)

DONALD TRUMP
De nieuwe president van de Verenigde Staten is nog maar een maand aan de macht en hij heeft al zowat alles en iedereen tot staatsvijand nummer één verklaard en tegen zich in het harnas gejaagd. Dat hij als een windhaan elke dag iets anders lijkt te zeggen en zijn communicatie via schreeuwerige tweets de wereld in stuurt helpt daar niet echt mee. De rest van de wereld en de helft van Amerika begint Donald Trump ondertussen een gevaar te vinden, niet alleen voor de USA maar ook voor de stabiliteit en de vrede in de hele wereld.

Sinds een tijdje gaan er stemmen op om een wereldwijd bindritueel te organiseren en te blijven herhalen tot Donald Trump geen president meer is. Of het helpt weet ik niet, maar gezien zijn track record in die ene maand ben ik geneigd die massa-RAT - R(itual) A(part) T(ogether) - het voordeel van de twijfel te gunnen.

BINDEN?
Rituelen om iemand te “binden” zijn zo oud als de magie zelf en bestaan in alle magische systemen. Met “binden” bedoelt men het tegenhouden of beletten van iemand om kwaad te doen. Een bindritueel voor Trump dient dus om hem te beletten anderen te schaden. Zo’n rituelen dienen niet om de persoon waarover het gaat zelf kwaad te doen.

Stel je een kwaaie buurman voor die steevast achter je katten aan gaat met een loodjesgeweer. Een bindingsritueel zou zijn alsof je hem zijn geweer afpakt, vastbindt en in zijn eigen keuken opsluit waar hij niemand meer kwaad kan doen. Dat is dus helemaal iets anders dan een vloek of “hex”. Zo’n kwade spreuk (zwarte magie!) zou zijn alsof je je buurman in elkaar stampt en nog even natrapt als hij al bloedend op de grond ligt. Het resultaat mag dan hetzelfde zijn – je katten zijn veilig – maar je kan ze toch echt niet met elkaar vergelijken!


RITUEEL OM DONALD TRUMP EN CO TE BINDEN
Dit ritueel moet uitgevoerd worden om middernacht tijdens elke afnemende maan tot Donald Trump uit zijn ambt wordt ontzet. Het eerste ritueel vindt plaats op 24 februari om middernacht (Eastern Standard Time/US). Dat is 25 februari om 6u00 ’s ochtends bij ons. Het is de bedoeling dat er door massaal veel mensen tegelijk energie wordt opgewekt om het ritueel kracht te geven.

Dit ritueel is gebaseerd op een ritueel dat door pagans wereldwijd wordt gedeeld en aangepast naar hun eigen manier van werken. Ik heb er uiteraard mijn eigen versie van gemaakt.



KLAARZETTEN VAN HET ALTAAR:
Nodig voor het ritueel:

  • Een foto van Donald Trump;
  • De Toren-kaart uit de tarot (het maakt niet uit welk dek);
  • Wierook;
  • Twee witte kaarsen;
  • Kwartierkaarsen (eentje voor elke windrichting);
  • Een oranje kaars (of een witte kaars als je geen oranje kaars vindt);
  • Zwart koord of draad;
  • Een speld om in de kaars te kerven.

Kerf met een speld “Donald J. Trump” in de oranje kaars. Zet de Toren-kaart rechtop tegen de oranje kaars.

ZUIVERING
Zuiveren jezelf met rozemarijnwater en wierook. Daarna zet je je voor je altaar. 

Zoals de Vuurvogel oprijst uit de as van het vuur, zo word ik nu gezuiverd.
Grote Moeder, Godin van onze harten, zegen mij en zuiver mij.
Hemelvader, laat uw stralen mij wijden en maak mij klaar voor dit ritueel.
Open mijn geest voor uw dimensies.
Laat mijn lippen enkel nog de waarheid spreken.
Laat mijn hart de weg van de Goden volgen, nu en altijd.
Schenk mijn handen de gave van het magisch werk.
Laat mijn voeten de heilige paden bewandelen, in uw gezelschap en in het gezelschap van gelijken.
Blessed Be.


MAKEN VAN EEN HEILIGE PLEK & VERWELKOMEN VAN DE SPIRITS
Steek de wierook en de kwartierkaarsen aan.

Heil en welkom, spirits van dit land, spirits van Vuur, Water, Aarde, en Lucht.
Heil en welkom, machtige spirits van de seizoenen en de wisseling van de dagen.

Steek de witte kaarsen aan.

Heil en welkom, voorouders van bloed, plaats en spirit,
Heil en welkom, Brigandhu,
Onze band is oud en krachtig.


MAGISCH WERK: BINDEN VAN DONALD TRUMP

Steek de oranje kaars aan.

Ik roep u aan om Donald J. Trump te binden opdat zijn slecht geïnspireerde daden mogen mislukken, opdat hij geen kwaad kan doen aan gelijk wie, of het nu mens, boom, dier, rots, rivier of zee is.
Bind hem zodat hij onze wereld niet kan destabiliseren, onze vrijheid niet kan beknotten en onze geesten niet kan vullen met haat, verwarring, angst of wanhoop.
Bind ook al diegenen die alternatieve waarheden uitvinden om deze gang van zaken te manipuleren en toe te juichen.

Draai de tarotkaart ondersteboven.

Ik vraag u in mijn naam, (zeg nu je volledige naam),
in naam van alle wezens die lopen, kruipen, zwemmen of vliegen,
in naam van alle bomen, bossen en wouden,
in naam van alle stromen, rivieren, meren, zeeën en oceanen,
in naam van alle rotsen, bergen en woestijnen,
in naam van Rechtvaardigheid en Vrijheid en Liefde en Gelijkheid en Vrede,

bind hen,
bind hun tong en bind hun daden.

Neem de foto van Trump en bedenk hoe hij en zijn entourage de wereld op hun grondvesten doen daveren. Denk aan de manier waarop hij over vrouwen spreekt. Denk aan hoe hij het heeft over Mexicanen, moslims, transgenders, … Laat de verontwaardiging en de boosheid die je hierbij voelt naar boven komen. Blaas dan de oranje kaars uit en bind de foto van Trump rond de oranje kaars met het zwarte koord. Draai het koord drie keer rond de kaars en de foto en knoop het koord dan vast.

Donald J. Trump, ik bind je zodat je niemand kwaad kan doen.
(Zeg dit terwijl je de knoop in het koord legt. Herhaal het hele proces minstens drie keer.)

Als je klaar bent zeg je:
Drie maal drie keer bind ik je, Donald J. Trump!
Zo zal het zijn.


BEDANKEN VAN DE SPIRITS

Vaarwel, Brigandhu, godin van het vuur in onszelf.
Vaarwel, Voormoeders van Arcadia.
Tot wij elkaar weerzien in deze wereld of een andere zeg ik u dank en vaarwel.

Doof de witte kaarsen.

Vaarwel, Spirits van dit land, Spirits van Lucht, Vuur, Water en Aarde.
Vaarwel, machtige spirits van de seizoenen en de wisseling van de dagen.
Ik bevestig onze band en zeg u dank en vaarwel.

Doof de kwartierkaarsen.


GRONDING
Spring op en neer, lach hard, eet chocolade! 😊

Begraaf het pakketje met de oranje kaars, laat het achter op een kruispunt of gooi het in stromend water.

BRON:
https://extranewsfeed.com/a-spell-to-bind-donald-trump-and-all-those-who-abet-him-february-24th-mass-ritual-51f3d94f62f4#.8ow2dikef

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zuiverende eitjes: egg cleansing

De heksenrunen

De numerologie van je heksennaam