Lofprijzende Vrouw


Dank u Moeder, dat u me leerde
Mijn hart te verheffen in dank
Mijn geest vreugdevol te vullen
Met zegening die ik op de weg van schoonheid vind.

U leerde me om te zingen,
Te dansen en de trom te slaan.
Hoe te genieten en dankbaar te zijn,
Voor de overvloed die nog komen zal.

U toonde me de magie van een
Verandering in geest en hart.
Een door wijsheid gevormde houding
Die het 'Leven Vieren' omvat.

Nu zing ik dankbaar en in waarheid
Als ik Grootvader Zon begroet.
En Moeder Aarde zend ik mijn Liefde
Voor de levenskracht die ik ontmoet.

Uit "De 13 oorspronkelijke clanmoeders" van Jamie Sams.
Schilderij van "Lofprijzende Vrouw": Schildpadontmoetingshuis

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zuiverende eitjes: egg cleansing

De heksenrunen

De numerologie van je heksennaam