All quiet on the western front

Mijn vader heeft Whatsapp ontdekt. In tegenstelling tot mijn moeder, die niets van computers weet maar wel met veel enthousiasme de sociale media heeft omarmd als communicatiemiddel met haar kroost, heeft mijn vader een uitgesproken mening over sociale media. Op Facebook of Twitter moest je hem dus niet gaan zoeken, maar voor Whatsapp heeft hij sinds kort een uitzondering gemaakt.

Op gezette tijden krijgen we in ons familiegroepje een beeldje gepost met een grappige meme over corona, de laatste van Lectrr of een ander tenenkrullend grapje. Elke keer als ik het pingetje van mijn smartphone hoor rol ik weer met mijn ogen, maar stiekem ben ik ook een beetje opgelucht. Zolang hij kan fulmineren over de organisatie van de gezondheidszorg gaat (niet zo moeilijk in coronatijden :-) weet ik dat het goed gaat ginder.

Waar corona al niet goed voor is :-) 

Meer cartoons van Lectrr: https://lectrr.be/nl/tags/coronavirus


Reacties

Populaire posts van deze blog

Zuiverende eitjes: egg cleansing

De heksenrunen

De numerologie van je heksennaam