Zij Die Is


Ik ben elk begin en elk einde
Mijn naam is Dea
Zij die mijn weg gaan zijn mijn gezegende kinderen

De wereld ligt onder mijn voeten
En ik ben Aarde zelf
Mijn naam is Gaia
Zij die mij respecteren zijn mijn gezegende kinderen

Ik ben de Vrouwe van het geluk
En ik heers over ongeluk
Mijn naam is Fortuna
Zij die mij accepteren zijn mijn gezegende kinderen

Maar ik ben de Moeder van allen
De Moeder van het heelal
Mijn naam is Maria
Zij die liefhebben zijn mijn gezegende kinderen

Ik weef de draden van het leven
Ik spin de draden van het lot en knip wanneer ik wil
Ik ben het heden, het verleden en de toekomst
Mijn naam is Urd

Ik ben de gastvrouw van het dodenrijk
Ik koester de zielen en laat ze weer los in nieuw leven
Zij die klaar zijn, worden herboren

Ik ben verleiding
Mijn schoonheid vind je in elke vrouw
Mijn naam is Venus, Aphrodite, Freya, Inanna, Shakti
Zij die mij vinden, worden een met mij

Ik word genoemd met vele namen
Maar ik heb geen naam
Ik ben Zij Die Is
Als je mij oprecht zoekt
Vind je me overal


Reacties

Populaire posts van deze blog

Zuiverende eitjes: egg cleansing

De heksenrunen

De numerologie van je heksennaam