Killing you softly

Ik heb een goeie band met mijn tandarts. Dat mag ook wel want het afgelopen jaar heb ik menig uur in haar stoel doorgebracht. Ze is een "alternatieve" tandarts, en dat hoor je al aan de naam an haar praktijk: Homeodentista. Behalve met de klassieke tandartsenij houdt ze zich tevens bezig met homeopathie en je kan je hier laten verdoven met acupunctuur bijvoorbeeld. Ook al vinden sommige mensen uit mijn omgeving mij misschien wat zweverig - mijn ouders bijvoorbeeld :-) - dat is allemaal niet aan mij besteed. Ik kom hier omdat Bart hier al jaren gaat en per toeval is zij een verdomd goeie tandarts.

We waren overeengekomen dat ze alle zilver uit mijn mond zou halen en vervangen door witte composiet. Niet alleen ziet dat er veel beter uit - geen zwarte gaten meer in je mond als je die te ver open trekt - maar bovendien is het ook gezonder. Geplombeerde tanden bevatten 50% supergiftig kwik, één van de giftigste stoffen die er bestaan. Zonder dat je het weet word je zo langzaam vergiftigd.

Eruit dus, de hele zwik.
En dus lag ik de afgelopen maanden minstens één keer per maand met open mond naar haar te kijken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zuiverende eitjes: egg cleansing

De heksenrunen

De numerologie van je heksennaam